Aslında oyun sektöründe girişimci olmaya nasıl karar verdiğimi anlatmak istiyorum. Ben on sekiz yaşında oyun geliştirmeye başladım ve üniversitede okumaya devam ederken bu süreçte girişimciliğe sürekli bir merakım vardı. Bu yüzden, bir stüdyoda çalışmayı düşündüm. O sırada, oyun geliştirdiğimde kazanç elde edemediğimde bile birçok oyun üretmeye devam ettim; çünkü içimde o girişimcilik ateşi yanıyordu. Kendi stüdyomu kurma hayalim vardı.
Aslında girişimci olmaya bir karar vermedim. Girişimci olarak yola çıktım. Yani oyunu geliştirmeye başladıktan sonra bu karar verilmiş bir süreç olamadı benim için. Kafamda oyun geliştirmeye başladığım andan itibaren kendi stüdyomu açma hayali vardı. Bu yüzden evde sürekli çalıştım; başka bir yerde çalışmadım. Belirli bir başarı yakaladıktan sonra farklı insanlarla tanıştık ve böylece girişimcilik serüvenim benim için daha hızlı ve etkili bir şekilde gelişmiş oldu.
Bu metin otomatik olarak oluşturulmuştur. Hataları bildirerek geliştirilmesine katkı sağlayabilirsiniz.