Oyun geliştirmeye nasıl başladım? İki bin on üç yılında liseden mezun olduktan sonra üniversiteye başlayınca kafamda sürekli neler yapabileceğimi düşünüyordum. Kendimi çok fazla okula ve oradaki etkinliklere bağlamak istemiyordum. Sürekli bir arayış içindeydim. İki bin on üçte çıkan Türk oyunlarından biri olan "Dolmuştur" adında bir oyun vardı. Onu oynamamla birlikte, orada bir oyun geliştirme fikri belirdi; ilk başta onu araştırarak başlamış oldum. Aslında oyun sektörüne adımım, o noktada gerçekleşti. Bu sektör sürekli değişiyor. Geçmişte çok farklı tarzda oyunlar tutuyordu, ancak şimdi çok farklı türlerde oyunlar popüler hale geliyor. Sonuç olarak, bitmeyecek bir sektöre girmiş oldum. Böylelikle iki bin on üç yılından iki bin on altı yılına kadar ürettiğim oyunların hiçbirinden maddi kazanım elde edemedim. Bu durum benim için bir başarısızlık gibiydi; demek ki doğru zamanda doğru şeyleri yapmadığım için başarısız oldum.
İki bin on altı ve iki bin on yedi yıllarında simülasyon kategorisinde ciddi bir yükseliş vardı. Ben, bu yükselişi yakalayarak oyunlarımdan maddi kazanç ve kullanıcı sayısı elde etmeyi başardım. Yaklaşık on iki oyunum toplamda yirmi milyon indirme kazandı. Bu benim için bir başarıydı. Sektöre girişim böyle oldu ve aslında o zaman benim sektördeki geleceğim de şekillenmiş oldu.
Bu metin otomatik olarak oluşturulmuştur. Hataları bildirerek geliştirilmesine katkı sağlayabilirsiniz.