İmageredin'in önce kutusuyla karşılaşıyoruz. Bu kutu, hikayelerin geçeceği sahneyi oluşturuyor. Kutuyu açtığımızda içinde bir kese ve oyun mekanını ve oyun temasını belirleyen bir yüzeyle karşılaşıyoruz. Bu yüzeyi kutunun içerisinde yerleştiriyoruz ve kesenin içerisindeki altı adet hikaye kahramanıyla, dediğimiz gibi, oturup hikayeler kurgulayabiliyoruz. Bu seçimin tematik olmasının sebebi, şu an bir çiftlik teması olması. Mesela bu temayı yerinden kaldırıp yeni bir tema ekleyerek, farklı karakterler ve yüzeylerle zenginleştirilmiş hikaye deneyimleri sunmuş oluyoruz.
Her bir karakterin farklı özellikleri bulunuyor. Farklı dokular ve yüz ifadeleri eklenmiş. Örneğin, bu hem elma ağacı hem de portakal ağacıdır. Bu şekilde hikayelerinizi kurgularken daha fazla malzeme elde ediyorsunuz. Böylece çocuklarınız da daha keyifli ve gerçekçi hikayeler oluşturabilir.
Bu metin otomatik olarak oluşturulmuştur. Hataları bildirerek geliştirilmesine katkı sağlayabilirsiniz.