Unilever Food Solutions

9 soruya 9 cevap verildi.

Cevaplar 9

Yükleniyor...
730 görüntülenme
Transkripti Göster

Ben klasik bir pazarlamacı olmak istemiyorum. Hedefi sadece tüketiciye ürün satmak olan bir pazarlamacıdan ziyade, daha büyük bir resmin parçası olan, tüketicinin hayatını güzelleştiren, onun hayatına değer katan ve topluma faydası olan bir pazarlamacı olmak istiyorum.

Unilever çatısı altında, amacı olan markalar barındırıyor. Örneğin; UFS tarafında ürünlerimizle birlikte gıda güven hizmeti sağlamaya çalışıyoruz. Dove markası genç kızlara özgüven aşılamaya çalışıyor. Kendi purpose’ımla şirketin purpose’ının bu kadar paralel olması beni gerçekten çok mutlu ediyor ve burada çalışmaktan büyük keyif alıyorum.

236 görüntülenme
Transkripti Göster

Unilever Food Solutions olarak B2B alanında faaliyet gösteren, ev dışı tüketim sektöründe Horacle dediğimiz oteller, restoranlar ve catering firmalarına çözüm sağlayan gıda tarafıyız. Yaptığımız kampanyalarda hedef kitlemiz; şefler, sektördeki işletmeciler ve satın almacılardır. Hedef kitlemizin farklı ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiğimiz ürünlerimizi ve dijital mecraları kullanarak sunduğumuz çözümleri aktarmaya çalışıyoruz.

209 görüntülenme
Transkripti Göster

Ürün portfolyosunu oluşturmak için şu anki durumumuzu analiz ederek markalarımızı ve ürünlerimizin finansal olarak ne kadar büyüdüğünü ve portföyümüzün neye cevap verdiğini belirliyoruz. Daha sonra trend raporlarına bakıyoruz. Endüstriyi anlamak adına araştırma şirketleriyle birlikte çalışıyoruz ve o analizlerle trend raporlarını birleştirip nereye gideceğimiz konusunda bir öngörü çıkarıyoruz. Ardından sahaya çıkarak şeflerle konuşuyoruz ve onların günlerini inceliyoruz. Mutfakta hangi ürünleri kullandıklarını, hangilerini kendileri yaptığını, nelere ihtiyaçları olduğunu belirleyerek o ihtiyaçlara çözüm buluyoruz. Bu ihtiyaçları alt alta sıralayıp bir fikir havuzu oluşturuyoruz. Ardından R&D ve Supply Chain ekipleriyle birlikte bu ürünleri nasıl üreteceğimiz konusunda çalışıyoruz. Daha sonra ürünü çalışarak demo yapıyoruz ve şeflere denetiyoruz. Bu süreçler 6 aydan uzun sürüyor ama bir fikir kırıntısıyla başlayıp büyüyor.

166 görüntülenme
Transkripti Göster

Unilever Food Solutions, bizim gıda ürünlerimizi Horeca adını verdiğimiz oteller, restoranlar, cateringler gibi profesyonel mutfaklara satıyor. Bu ürünleri satarken yaptığımız bütün dijital iletişimleri ve kampanyaları yürütme görevi Dijital Pazarlama Ekibi’nde oluyor. Dolayısıyla hem sahip olduğumuz hem de yayın yaptığımız kanallar aracılığıyla sahada bütün dijital pazarlama stratejimizi uyguluyoruz.

146 görüntülenme
Transkripti Göster

Dijital Pazarlama Müdürü ve onunla beraber çalışan üç kişi var. Bu kişilerden bir tanesinin görevi; dijital içeriklerimizi ve sahip olduğumuz dijital kanalları yürütmektir. İkinci kişi CRM dediğimiz e-mail ve SMS yoluyla kampanya tarafını yönetir. Son olarak da Data Analisti dediğimiz bir koltuğumuz daha var. Dolayısıyla Unilever Food Solutions’ın Dijital Ekibi’nde çalışmak isteyen bir kişi, bu dört koltuktan herhangi birinde kariyer fırsatı bulabilir.